Voor medewerkers

Via onderstaande telefoonnummers kunnen medewerkers van Surplus zo snel mogelijk hun vraag op de juiste plek stellen:

  • Centrale telefonie: 076 – 208 28 00 > Doorverbinden naar collega of afdeling binnen surplus.
  • Klantenservice: 076 – 208 22 00 > Als medewerker van Surplus kun je bij de klantenservice terecht met inhoudelijke vragen over indicaties, toepassing van wet- en regelgeving in de zorg en overbruggingszorg. Ook voor vragen over de registratie van de klantgegevens en zorgtoekenningen kun je bij klantenservice terecht.

Via onderstaande links kunnen medewerkers van Surplus inloggen op verschillende applicaties. Klik op één van de onderstaande items om de betreffende applicatie te openen. Let op: deze applicaties zijn alleen bedoeld voor medewerkers van Surplus.

Heb je hulp nodig bij het inloggen, klik dan op de volgende link:
Instructie voor nieuwe medewerkers die voor het eerst inloggen.


Office 365 (Microsoft 365 werkplek)


Citrix (Digitale werkplek)


Outlook (Webmail toegang)


ONS (Medewerkersportaal)


Topdesk Selfservice portaal (voor I&A-meldingen)


AFAS InSite (Digitale salarisstrook)


SOLO (Surplus Online Leren & Ontwikkelen)


Spot (Intranet)


Speur (iProva)


Wachtwoord wijzigen (online het wachtwoord van je Surplus account wijzigen)


Bel me terug

Laat uw gegevens achter en wij bellen u binnen 1 werkdag terug.

    * Verplicht in te vullen