Nieuwe huisstijl en website Zorg voor elkaar Breda
Geplaatst op 12 januari 2022
Een goed begin van het nieuwe jaar: Zorg voor elkaar Breda heeft een nieuwe huisstijl, de website is vernieuwd én er start een campagne voor meer naamsbekendheid in de gemeente Breda.
Beweging naar de voorkant en klantreis
Binnen welzijn spelen de volgende ontwikkelingen. De beweging naar de voorkant en de klantreis. De klantreis maakt duidelijk welke ‘reis’ een klant aflegt vanaf een vraag of probleem. Je verdiepen in die reis maakt duidelijk waar zaken te verbeteren zijn. In wijknetwerk Noordoost is afgelopen jaar gestart met de nieuwe klantreis Wmo. En in de andere wijken gaat dat in 2022 gebeuren. De beweging naar de voorkant gaat over hulp bieden in het voorliggend veld. Op zo’n manier dat mensen zelf eigenaar blijven van hun leven. Ze zijn zelf verantwoordelijk voor hun vragen en zoeken daar zoveel mogelijk zelf geschikte oplossingen voor.
Nieuwe huisstijl en website
De nieuwe huisstijl is ontwikkeld naar aanleiding van een merkonderzoek. Het logo is zo ontworpen dat het als een label kan worden toegevoegd. De kernpartners IMW, MEE West-Brabant, StiB, WIJ, gemeente Breda en Surplus ontwikkelden een nieuwe website en een campagne. De website vind je op de oude vertrouwde plek www.zorgvoorelkaarbreda.nl. Een campagne met posters en flyers start deze week. Klik hier om de flyer te bekijken.
Van ‘Goede zorg doen we samen’ gaan we naar ‘Voor elke vraag over hulp en zorg’. Maar dat we het nog steeds samen doen staat vast.